Informació dirigida als estudiants de la UAB.
Per tal de poder utilitzar les impressores d’autoservei de CANON, el primer que cal fer és activar el compte d’usuari al tenant d’uniFLOW Online.
Activar el compte d’usuari
Iniciar sessió al tenant i seleccionar “Continuar amb UAB”.
Això et portarà al servei d’autenticació de la UAB, on hauràs d’introduir les teves credencials: <niu>@uab.cat i la clau d’accés. Tingues en compte el doble factor d’autenticació.
Un cop iniciada la sessió ja has activat el compte i veuràs una pantalla com aquesta:
Tot seguit rebràs dos correus electrònics amb dues claus, que serviran per identificar-se a les pantalles de les impressores d’autoservei, el PIN d’uniFLOW Online i el Codi de registre de targeta d’uniFLOW Online.
Codi PIN i registre de targeta
- PIN: codi numèric de 8 xifres. Cal introduir-lo en la pantalla inicial de la impressora multifuncional quan vulguis alliberar els treballs d’impressió.
- Codi de registre de targeta, anomenat també Codi d’Identificació Temporal (CIT)
Per no haver d’entrar cada cop el PIN de 8 dígits, pots registrar la targeta UAB. Per fer-ho cal introduir-la en el lector de targetes de la impressora d’autoservei. La primera vegada demanarà aquest codi (veure imatge). Això vincularà la targeta amb el compte personal d’uniFLOW Online. Un cop registrada la targeta ja no es tornarà a demanar i la identificació es podrà realitzar únicament introduint la targeta.
- A partir d’aquest moment la identificació per alliberar els treballs enviats es podrà fer, o bé amb el codi PIN o introduint la targeta UAB en el lector de qualsevol de les impressores d’autoservei distribuïdes pel campus.
- En qualsevol moment podeu consultar el codi PIN al vostre compte d’uniFLOW online i visualitzar el codi, (veure imatge).