No tinc el carnet d’estudiant, puc fer fotocòpies?
Com puc carregar saldo al meu compte? (només estudiants)
Com recupero el saldo que tenia a l’anterior sistema? (només estudiants)
La impressora no reconeix el meu usuari.
Vull afegir o eliminar algun centre de cost. (només PDI i PAS)
M’he quedat sense paper i encara no havia acabat d’imprimir.
Tinc que fer moltes còpies, com puc saber si la impressora té paper suficient?
Puc fer còpies particulars i pagar-les en efectiu?.(només PDI i PAS)
Hi ha equips amb paper reciclat i altres no
Com puc saber si la màquina és de color o de blanc i negre?
Com puc imprimir amb paper membrat?
Que passa si perdo la targeta de la UAB?
Ens quins formats puc imprimir?
A qualsevol de les màquines d’autoservei, distribuïdes pel campus, podràs identificar-te introduint manualment el teu PIN d’uniFLOW. Si no el saps:
En qualsevol moment podeu consultar el codi PIN al vostre compte d’uniFLOW online i visualitzar el codi, (veure imatge).
- Les tarifes per l’autoservei d’impressió són:
– Còpies en blanc i negre una cara – 0,04108€
– Còpies en blanc i negre doble cara- 0,03696€
– Còpies en color una cara – 0,15125€
– Còpies en color doble cara- 0,14641€
- Mitjançant PayPal (mínim 3€)
- Al Servei Assistit, situal a la Plaça Cívica
Per a més informació, fes clic aquí.
- El saldo el tindràs en la teva bossa personal en el moment en que activis el teu compte d’usuari en l’uniFLOW online, si no fos així hauràs d’anar al Servei Assistit de Plaça Cívica.
- Error falta paper.
- Sovint és degut a que el document s’ha enviat en un format no suportat per la màquina. Si és així també s’avisa amb un llum vermell intermitent.
Per a resoldre el problema: S’ha de prémer el botó “Monitor estat”, s’ha de triar un format de paper admès (A4 o A3), seleccionar un del calaixos i prémer acceptar.
- La impressora no reconeix el meu usuari.
- Contacta amb nosaltres, per telèfon, 93 581 1660 o per correu electrònic a ocivica@canon.es.
- Vull afegir o eliminar algun centre de cost (només PDI i PAS).
- Actualment nomès es pot utilitzar un centre de cost per usuari. Si el sistema no us reconeix o heu de modificar el centre de cost dirigiu-vos a la secretaria del vostre departament o servei.
- M’he quedat sense paper i encara no havia acabat d’imprimir.
- Donada la monitorització de totes les màquines, és una situació bastant improbable, no obstant en situacions com encallament o manca de paper, per evitar que la resta d’impressió pugui sortir un cop resolt l’error, el sistema esborrarà la cua d’impressió. Així que l’usuari haurà de tornar a enviar el treball i dirigir-se a una altre màquina, tenint en compte d’imprimir solament les còpies que faltaven.
- Tinc que fer moltes còpies, com puc saber si la impressora té paper suficient?
- Prémer “Monitor estat/ Cancel” situat a la part inferior esquerre de la pantalla de la impressora: (no és necessari identificar-se). A la pantalla s’informa de la quantitat de paper que té cada safata.
- Tenir en compte que:
- Cada safata té capacitat de 500 fulls i s’identifica amb una imatge indicant si aquesta està plena, a meitat o amb una tercera part.
- Cal comprovar les safates amb el tipus de paper que heu d’imprimir (DinA4 – DinA3)
- Puc fer còpies particulars i pagar-les en efectiu?
- Heu de dirigir-vos al Servei Assistit, situat a la Plaça Cívica. En el cas del PDI i PAS del Campus de Sabadell es pot utilitzar el servei porta a porta, tot indicant en el correu que és un treball per pagar en efectiu.
- Hi ha equips amb paper reciclat i altres no.
- Els equips de blanc i negre disposen de paper reciclat, seguint les especificacions del concurs.
- Els equips de color disposen de paper blanc, amb l’objectiu de no perdre la qualitat dels colors en la còpia.
- Com puc saber si la màquina és de color o de blanc i negre?
- Les màquines disposaran d’una etiqueta visible, que identificarà si és de color o blanc i negre i si té disponibilitat de paper DinA3:
- Com puc imprimir amb paper membrat?
- El procediment és utilitzar la safata lateral per introduir el paper membrat.
- Una altre possibilitat és fer les còpies al Servei Assistit o utilitzant el Servei Porta a Porta (només PDI i PAS).
- Que passa si perdo la targeta de la UAB?
- Al tractar-se d’un sistema personalitzat ningú podrà fer impressions a càrrec d’aquest usuari, doncs és imprescindible que el treball s’enviï des de l’ordinador de l’usuari, mitjançant el correu electrònic personal o via web, autenticant-se amb el NIU i contrasenya.
- En quins formats puc imprimir?
- Una manera de saber-ho és accedint al compte d’uniFLOW Online (https://uab.eu.uniflowonline.com). A l’apartat “Iniciar impressió”:
La llista de formats admessos és aquesta: