El nostre grup realitza activitats docents i de sensibilització sobre l’impacte de l’adversitat primerenca.

Podeu consultar informació sobre l’impacte d’aquesta en la conducta i la fisiologia del sistema nerviós aquí.

Per informació addicional sobre la transmissió intergeneracional de les experiències estressants primerenques podeu consultar aquí.

Podeu veure també l’entrevista que amb les alumnes del Màster de Psicologia General Sanitària de la UAB (Gemma, Irene i Gisela) vam realitzar a la Sra Susana Ruiz de Almirón (Vocalia de Famílies de l’Associació AFATRAC, Associació de Familiars d’Afectats per Trastorns de Conducta) sobre l’impacte de l’adversitat primerenca en trajectòries d’elevada complexitat.