Dr. Albert Bonillo

Doctor en Psicologia per la UAB (2003) amb la tesi “Sistematización del proceso de depuración de los datos en estudios con seguimientos” i Diplomat en “Diseño y Estadística en Ciencias de la Salud” (2000). Professor a la UAB de l’Àrea de Metodologia en les Ciències de la Salut des del 2000 -i de la UOC des del 2006. Actualment és professor Agregat de perfil anàlisi de dades. Té vuit tesis doctorals dirigides, deu tesines i set treballs de recerca de Màster. Té cinc llibres publicats com a autor i una desena de capítols en obres de tercers. Pel que fa a la recerca, ha publicat una quarantena d’articles científics, tots en revistes indexades i principalment de primer o segon quartil. És director del Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut des del 2023.

Contacte:
albert.bonillo@uab.cat
Facultat de Psicologia (Unitat de Metodologia en les Ciències de la Salut, Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut)
Despatx b5-13
Cerdanyola del Vallès, 08193