Estan obertes les inscripcions per a un nou cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament Sostenible organitzats per l’OMEC, Màster MIM i LAPREC de la Universitat Autònoma de Barcelona. Els tallers tractaran la relació entre la comunicació i el paper dels comunicadors per assolir els 17 nous Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

El dia 15 de novembre, sota el títol “Models of participació per Communication – case study”, Thomas Tufte, codirector del Centre for Communication and Glocal Change (Ørecomm), Dinamarca, i professor de Mitjans i Comunicació de la Universitat de Leicester, Regne Unit , impartirà un taller en anglès sobre casos de comunicació participativa com a eina per a la promoció del canvi social.

Ja el dia 16 de novembre, Luis Miguel Sirumbal, economista membre del Centre de Drets i Desenvolupament (CEDAL), Perú, oferirà al matí un taller sobre “Globalització i Desenvolupament Sostenible”. Sirumbal compta amb més de 30 anys d’experiència en administració de projectes de desenvolupament, especialment en el camp de l’economia del treball i l’anàlisi de la política pública.

A la tarda del dia 16, la periodista Arantza Deu tractarà sobre comunicació i igualtat de gènere. El taller “Tractament de la violència masclista als Mitjans de comunicació”, està impulsat per l’Institut Català de les Dones (ICD) i el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC), i serà basat en les eines i recomanacions creades per ambdues institucions.

També està previst un quart taller a càrrec de la Xarxa Antirumors – BCN Acció Intercultural de l’Ajuntament de Barcelona, ​​amb data a confirmar.

Els interessats poden inscriure de manera gratuïta enviant les vostres dades a: omec.info@gmail.com. Els participants rebran certificats d’assistència.

Aquest cicle de tallers forma part d’un projecte d’Educació per al Desenvolupament, i està relacionat amb el V Seminari Internacional Comunicació, Desenvolupament i Drets Humans: l’Agenda 2030, per la qual cosa es convida a tots els interessats que també assisteixin al seminari.

Per a més informació, consulteu el programa complet de les activitats