El programa Erasmus+ de la Comissió Europea està oferint 13 Beques completes per a la tercera edició (2017-2019) del Màster​ Crossing the Mediterranean: towards Investment and Integration (MIM).

11 Beques estan reservades per a estudiants no comunitaris (Partner countries), i altres 2 estan disponibles per a estudiants de països europeus (Programme countries). Les beques del programa Erasmus+ cobreixen totes les taxes acadèmiques del Màster, a més de contribuir per a despeses de viatge, instal·lació i subsistència dels estudiants seleccionats.

El Màster MIM és un Erasmus Mundus Joint Master Degree, desenvolupat conjuntament per la Università Ca’Foscari Venezia, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Université Paul-Valéry Montpeller. Així mateix, per als estudiants que no rebin una de les beques Erasmus+, el Consorci d’universitats també podrà concedir altres opcions de suport econòmic, com a descomptes en el valor total de la matrícula, tant per a estudiants europeus com de fora de la UE.

El període per a sol·licituds acaba l’1 de Març de 2017. Tota la informació detallada i el procediment per aplicar a una beca estan disponibles a la web http://mastermimplus.eu