Nous Químics

11 de Juliol del 2024

La setmana passada, la Susana i en Guillem van presentar amb èxit el seu treball final de grau en Química! Estem molt orgullosos de la seva feina i dedicació. Enhorabona a tots dos per aquest gran assoliment!

9th European Workshop in Lipid Meditors

28 de Juny del 2024

Hem presentat la nostra recerca en curs sobre l’activació del receptor EP4 per la Prostaglandina E2 al 9EWLM.

Álex Pérez Sánchez – University of Edinburgh
Álex Pérez Sánchez – ESPA24, Tarragona

ESPA2024

9 de Juny del 2024

L’Álex va presentar la nostra recerca en curs sobre l’activació del receptor EP4 per la Prostaglandina E2 a l’ESPA2024.

L’estudi explora les implicacions per a la inflamació i les possibles aportacions terapèutiques.

J2IFAM 2024

23 de Febrer del 2024

La importància de la COX-2 i les malalties inflamatòries contra el càncer

Álex Pérez Sánchez – ICMol, Parc Científic de la Universitat de València

13a Trobada de Joves Investigadors del Països Catalans

31 de Gener del 2024

L’Álex presenta el seu treball titulat: «Entendre la COX-2 pel disseny de nous fàrmacs contra el càncer: Estudi computacional mitjançant un compost fluorogènic específic».

Nou Doctor al Grup

20 de Desembre del 2023

Theoretical and experimental study of the reaction mechanism of several lipoxygenases and hydrolases: governing their product pattern by mutagenesis.

Defensa tesi doctoral Miquel Canyelles Niño, UAB
Álex Pérez Sánchez – Salònica (Grècia)

EuChemS CompChem 2023

29 d’Agost del 2023

El membre del grup, Álex Pérez Sánchez, va poder presentar el seu poster, titulat «Illuminating the Dark Side of COX-2: Insights from Computational Simulations and Fluorescent Probes in Cancer Research​», al EuChemS CompChem 2023

El Pedro Martínez defensa el seu TFG

4 de Juliol del 2023

El Pedro Martínez ha presentat el seu Treball de Fi de Grau titulat: «Exploring 14S-HpDHA binding modes and its negative allosteric modulation in hALOX12-catalyzed MaR1 biosynthesis».

Josep M. Lluch – RQTC-SCQ, Barcelona

Primera Reunió de Química Teòrica i Computacional de la SCQ

30 de Gener del 2023

El membre del grup, Josep M. Lluch, va poder assistir com a invitat plenari a la 1ra RQTC organitzda per la Societat Catala de Química.

En la seva xerrada va tenir la oportunitat de donar a coneixer la nostra recerca en el camp de la modelització computacional per tal d’entedre i aconseguir treure profit dels processos inflamatoris.

Alejandro Cruz defensa la seva Tesi Doctoral

15 de Juliol del 2022

Alejandro Cruz Sáez presenta la seva tesi doctoral titulada: «Simulaciones biomoleculares de algunas enzimas relevantes en procesos inflamatorios: 15-LOX, 5-LOX y COX-2. Aplicación al estudio de mecanismos y al diseño de inhibidores».

Lipoxigenasa – Figura Extreta de la Tesi
Miquel Canyelles Niño i altres premiats – Karolinska Institutet, Estocolm, Suècia

8th European Workshop on Lipid Mediator

1 de Juliol del 2022

Miquel Canyelles va poder presentar un pòster titulat «Estudi de la conversió del leucotriè A4 a leucotriè B4 impulsat per leucotriè A4 hidrolasa» que el va fer ser premiat com el millor pòster del congrés.

12th Congress of Electronic Structure Principles and Applications

23 de Juny del 2022

La membre del grup, Àngels González Lafont, va poder assistir com a invitada a l’ESPA2022, on va poder presentar part del results de la nostra recerca.

A més, el nostre company Alejandro Cruz Sáez va tenir l’oportunitat de presentar el seus results en forma de pòster.

Àngels González Lafont – ESPA2022, Vigo