Aquest primer informe versa sobre la dimensió social de l’educació i cura en la primera infància. I ho fa analitzant el paper dels serveis d’educació i cura com a generadors d’igualtat d’oportunitats, així com l’impacte que tenen sobre les desigualtats educatives, econòmiques i laborals i sobre la bretxa de fertilitat.

Descarregar informe: Dimensió social de l’educació en cura en la primera infància.

Per citar aquest document:

Blasco, Jaume. 2019. “Dimensió social de l’educació en cura en la primera infància”, Barcelona: IGOP (Projecte Recercaixa “Edu 0-3”).

L’equip investigador del projecte està format per membres de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), de la Universitat de Barcelona (UB), de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), i de Knowledge Sharing Network (KSNET).

Investigadora principal: Raquel Gallego Calderón (IGOP-UAB).