Informe 2 conciliació laboral familiar

Aquest nou informe reflexiona sobre la incorporació del primer cicle d’educació infantil a l’agenda educativa catalana. Entre les polítiques de conciliació i les polítiques educatives. També analitza el desplegament de l’educació de primer cicle a Catalunya. De les intencions inicials als efectes estructurals.

Descarregar informe: La tensió entre el plantejament educatiu i la política pública per a la conciliació laboral-familiar.

Per citar aquest document:

Saurí, Enric. 2019. “La tensió entre el plantejament educatiu i la política pública per a la conciliació laboral-familiar”, Barcelona: IGOP (Projecte RecerCaixa “Edu 0-3”).

L’equip investigador del projecte està format per membres de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), de la Universitat de Barcelona (UB), de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), i de Knowledge Sharing Network (KSNET).

Investigadora principal: Raquel Gallego Calderón (IGOP-UAB).