Aquest nou lliurament aborda dues qüestions. En primer lloc, la introducció i discussió del concepte d’innovació social. En aquest informe presentem i justifiquem quina definició adoptem per aquest estudi. En segon lloc, vincularem el debat sobre la innovació social a les experiències d’educació 0-3 anys que es plantegen com alternatives a l’escola bressol pública i privada.

Descarregar informe: Innovació social i educació 0-3

Per citar aquest document:

Barbieri, Nicolás. 2019. “Innovació social i educació 0-3 anys”, Barcelona: IGOP (Projecte RecerCaixa “Edu 0-3”).

L’equip investigador del projecte està format per membres de l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), de la Universitat de Barcelona (UB), de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), i de Knowledge Sharing Network (KSNET).

Investigadora principal: Raquel Gallego Calderón (IGOP-UAB).