Articles

Llompart, Júlia, y Pratginestós, Cèlia (2024). Reflexión metalingüística y plurilingüismo. Textos Didáctica de la Lengua y la Literatura, 104, 46-51.

Llompart Esbert, Júlia, y Pratginestós, Cèlia (2024). Reflexió metalingüística i plurilingüisme a l’aula. Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura, 101,46-51.

Masats, Dolors, Llompart, Júlia, y Moore, Emilee (2024). Interacción y plurilingüismo en el aula. Textos Didáctica de la Lengua y la Literatura, 104, 40-45.

Masats, Dolors, Llompart, Júlia, i Moore, Emilee (2024). Interacció i plurilingüisme a l’aula. Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura, 101, 40-45.

Albuquerque DL and Moore E (2024)

Foregrounding co-artistry in an aesthetic and plurilingual/pluriliteracies approach to additional language teaching and learning. Front. Educ. 8:1296658. doi: 10.3389/feduc.2023.1296658

Frontiers | Foregrounding co-artistry in an aesthetic and plurilingual/pluriliteracies approach to additional language teaching and learning

Naeem K, Mohamed S y Llompart Júlia. (2023).

¿Qué nos cuentan las mujeres de origen indio y pakistaní sobre la literatura? Textos.
Didáctica de la Lengua y de la Literatura.
 (100), 63- 68. Recuperado de:

https://www-grao-com.are.uab.cat/revistas/nuevos-curriculos-nuevos-aprendizajes-73787

Llompart-Esbert, J y Masats, Dolors. (2023).

La formación del profesorado para la educación lingüística y culturalmente inclusiva: relato de una experiencia de Aprendizaje-servicio en un Trabajo de Fin de Grado. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 26(2), 103-114.

https://revistas.um.es/reifop/article/view/559471

Llompart Esbert, Júlia y Vallejo, Claudia. (2022).

Nota de las editoras: Comprender las prácticas plu-rilingües y desocialización del alumnado diverso para la transformación y la inclusión educativas. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature,15(3),e1151.

https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1151https://revistes.uab.cat/jtl3/

Llompart Esbert, Júlia, Nussbaum Capdevila, Luci i Lech-Hab, S. (2022).

Desafiaments i possibilitats per construir una escola lingüísticament i culturalment inclusiva: una conversa entre Luci Nuss -baumi Siham Lech- Hab. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature,15(2),e1125.

https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1125

Llompart-Esbert, Júlia i Nussbaum Capdevila, Luci. (2022).

Explorar la interacció per entendre les po-lítiques lingüístiques practicades a l’aula. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 15(4), e 1196.

https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1196

Capítols de llibres

Bergroth, M., Llompart, J., Alisaari, J., & Heikkola, L. M. (2024)

Chapter 5: Equipping Teachers with Pedagogical Competences to Handle and Harness Linguistic Diversity, in, Family and School Involvement in Multilingual Education and Heritage Language Development

https://brill.com/display/book/9789004702325/BP000014.xml

Volums Temàtics

Llompart, Júlia; Holguin, Denise; Dooly, Melinda i Vallejo, Claudia (Dirs.). Estratègies per a una educació plurilingüe i intercultural. Guix Elements d’acció Educativa – 509. Edicíó especial Web (pp. 1 – 24)

Holguín Vaca, Denise Paola, Llompart Esbert, Júlia, Dooly, Melinda i Vallejo Rubinstein, Claudia.  Caminar cap a una educació plurilingüe i intercultural. El treball per reptes i la col·laboració. Volum Temàtic: Estratègies per a una educació plurilingüe i intercultural. Guix Elements d’acció Educativa 509 – Especial edició Web (pp. 1-5).

Kousar, Kayanait Malik i Holguín VacaDenise Paola.  Diàleg intercultural i cohesió social a l’aula: el repte pedagògic com a eina. Volum Temàtic: Estratègies per a una educació plurilingüe i intercultural. Guix Elements d’acció Educativa 509 – Especial edición Web (pp. 6 – 10).

Roman, Clau i Dooly, Melinda.  Coensenyament i estratègies plurilingües per un aprenentatge inclusiu. Volum Temàtic: Estratègies per a una educació plurilingüe i intercultural. Guix Elements d’acció Educativa 509 – Especial edició Web (pp. 11 – 15).

Raventós, Anna i Llompart, Júlia.  La gestió de les llengües en aules multilingües. Volum Temàtic: Estratègies per a una educació plurilingüe i intercultural. Guix Elements d’acció Educativa 509 – Especial edición Web (pp. 16 – 19).

Tomàs Riudor, Rut i Vallejo Rubinstein, Claudia.  Fomentar la participació a l’aula des d’un enfocament multinivell. Volum Temàtic: Estratègies per a una educació plurilingüe i intercultural. Guix Elements d’acció Educativa 509 – Especial edició Web (pp. 20 – 24).


Llompart, Júlia; Holguin, Denise; Dooly, Melinda y Vallejo, Claudia (Dirs.). Estrategias para una educación plurilingüe e intercultural. Graó Elementos de acción Educativa – 336. Edicíón especial Web (pp. 1 – 24)

Holguín Vaca, Denise Paola, Llompart Esbert, Júlia, Dooly, Melinda i Vallejo Rubinstein, Claudia.  Caminar hacia una educación plurilingüe e intercultural. El trabajo por retos y la colaboración. Volumen Temático: Estratégies para a una educación plurilingüe y intercultural. Graó Elementos de acción Educativa 336 – Especial edición Web (pp. 1-5).

Kousar, Kayanait Malik i Holguín VacaDenise PaolaDiálogo intercultural y cohesión social en el aula: el reto pedagógico como herramienta. Volumen Temático: Estratégies para a una educación plurilingüe y intercultural. Graó Elementos de acción Educativa 336 – Especial edición Web (pp. 6 – 10).

Roman, Clau i Dooly, MelindaCodocencia y estrategias plurilingües para un aprendizaje inclusivo. Volumen Temático: Estratégies para a una educación plurilingüe y intercultural. Graó 336 – Especial edición Web (pp. 11 – 15)

Raventós, Anna i Llompart, JúliaLa gestión de las lenguas en aulas multilingües. Volumen Temático: Estratégies para a una educación plurilingüe y intercultural. Graó Elementos de acción Educativa 336 – Especial edición Web (pp. 16 – 19)

Tomàs Riudor, Rut i Vallejo Rubinstein, Claudia.  Fomentar la participación en el aula desde un enfoque multinivel. Volumen Temático: Estratégies para a una educación plurilingüe y intercultural. Graó Elementos de acción Educativa 336 – Especial edición Web (pp. 20 – 24)

Monogràfic

Bellaterra Journal of Teaching and Learning Language & Literature. Número especial 17(4), 2024, “L’educació lingüística d’adults en contextos de migració”

Holguín Vaca, D. P.(2024) Introducción: Educación lingüística de adultos en contextos de migración. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 17(4) e1457.

https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1457

Holguín Vaca, D. P.(2024). “Son palabrejas que se ponen de moda”: perspectivas docentes sobre la interculturalidad en la enseñanza de lenguas a adultos en contextos de migración. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 17(4), e1426.

https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1426

Navarro Lara, L., & HolguínVaca, D. P. (2024). Ensenyament de llengües a persones adultes migrades a Catalunya: una conversa entre Laura Navarro i Alfons Formariz. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 17(4), e1448.

https://doi.org/10.5565/rev/jtl3.1448

Manual – Apunts

Masats, Dolors, Moore, Emilee, i Llompart-Esbert, Júlia (2025). Conceptes clau per educar en i per al plurilingüisme. Enviat a Servei de Publicacions de la UAB

TFG i TFM

Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades. 

Creative Commons
TFG

Sara Eberlé Martin

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Júlia Llompart Esbert

Creative Commons

UNITAT DIDÀCTICA: “APRENEM A COMUNICAR-NOS AMB
L’ESCOLA!

Marta Garrigosa Cobos

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Júlia Llompart Esbert

Creative Commons

RECEPTES CULINÀRIES, CULTURA I TRADICIÓ

Noa María Carulla Cordal

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Dolors Masats

Creative Commons

CREACIÓ DE MATERIALS PER A L’ALFABETITZACIÓ DE DONES IMMIGRANTS EN LA LLENGUA CASTELLANA I CATALANA

Laura Garrido Tort

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Júlia Llompart Esbert

Creative Commons

Despertem a les llengües. ApS en col·laboració amb Casa Àsia

Mariona Alexandre Esteban

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Júlia Llompart Esbert

Creative Commons

Ensenyament multinivell en l’educació d’adults en
aules multiculturals i multilingües.

Dan Borràs Viaplana

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Denise Holguín

Creative Commons

Estratègies per a una educació intercultural.

Judith Costa Sánchez

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Júlia Llompart Esbert

Creative Commons

OBRIM ELS SENTITS: creació de materials didàctics per l’acompanyament de joves
immigrants dins del programa AFEX

Irene Calderer

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Dolors Masats

Creative Commons

Música, dansa i emoció. Creació de materials d’alfabetització pel programa AFEX

Noa María Carulla

Grau en Educació Primària – Universitat Autònoma de Barcelona

Tutor/a: Dolors Masats

Creative Commons

Cordal. Creació de materials per a l’alfabetització de dones immigrants en la llengua castellana i catalana
TFM
  • Jingwen Zhang (09/2023): La aplicación de la didáctica multisensorial en la clase de lengua para estudiantes adultas de origen migrante, sota la direcció de la Dra. Júlia Llompart. Especialidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura.
  • María Fernanda García Soto (09/2023): Cocinando las palabras: Promoción de la competencia plurilingüe a partir de la mediación y el libro álbum en un contexto intercultural, sota la direcció de la Dra. Júlia Llompart. Especialidad Investigación e Innovación en Didáctica de la Lengua y la Literatura
  • Xiaoyu Sun (08/2022): El análisis de la participación en la clase online de ELE para la comunidad china en Barcelona, sota la direcció de la Dra. Júlia Llompart. Especialidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura
Presentacions

Aquests documents estan subjectes a una llicència d’ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l’obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l’autoria de l’obra original. No es permet la creació d’obres derivades. 

Creative Commons
El Treball Fi de Grau en modalitat APS

El Treball Fi de Grau en modalitat APS

Pòster conferència APSU 11

The interview as a complementary tool for the identification of learning patterns

EARLI SIG 4 & 17 Conference 2024

Pòster conferència

Parelles Lingüístiques

Analysing the cross-age teaching methods using plurilingual poetry to promote plurilingualism/pluriliteracies in teaching additional languages in a secondary school in Barcelona

Pòster conferència