Presentació de la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere a càrrec de Begonya Sàez Tajafuerce, Meri Torras i Margarita Freixas. Organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.
Diàleg entre Liliana Arroyo i Mayo Fuster a la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere. Organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.
Ponència de Lupe Romero a la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere. Organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.
Taller a càrrec del Grup de Pràctiques del SGR Cos i Textualitat a la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere. Organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.
Taula rodona sobre les Xarxes amb Gènere a les Institucions amb la participació de Núria Ramon Pérez (ICD), Montse Pineda Lorenzo (CNDC), Tània Verge (Xarxa Vives) i Carme Sanmartí (IEdG). Aquesta ponència a quatre s’incriu a la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere, organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.
Taula rodona sobre les Xarxes amb Gènere als Activismes amb la participació de Lídia Vaquero (El Safareig), Mercè Otero (Xarxa Feminista), Dolores Pulido (CalaDona) i Núria Vergés (Alia/Donestech). Aquesta ponència a quatre s’incriu a la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere, organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.
Diàleg entre Alejandra Castillo i Lucas Plater a la Jornada Internacional Xarxes amb Gènere. Organitzada pel Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona en el marc del projecte Encarna Sanahuja Yll.