Ja fa un mes que ens vam acomiadar d’Identit.art, els i les joves d’El Til·ler i dels i les estudiants de la universitat amb la Jornada a la UAB el passat 24 de maig. Va ser un dia molt especial, ja que a causa de la pandèmia, feia dos anys que no fèiem aquesta sortida de tancament de curs.

Tanmateix, a la Comunitat de Petits durant aquests últims mesos hem pogut codissenyar i codinamitzar les diferents activitats entre les mestres i les famílies que han col·laborat en el projecte (i d’altres que s’hi han sumat!)

Any rere any, Shere Rom es va consolidant i les activitats que hi desenvolupem ja formen part del projecte de centre. Estem molt contentes de continuar sostenint aquest espai que busca la col·laboració interinstitucional i comunitària.

I com sempre en aquestes dates, estem acabant de valorar com ha anat aquest curs i posant en marxa les primeres idees i propostes d’activitat pel proper curs- tindrem novetats!

Així que ens retrobem al septembre, fins aviat!

Equip impulsor Shere Rom