A l’octubre tornarem a l’institut-escola El Til·ler amb Shere Rom!

Aquestes setmanes ens estem retrobant amb l’equip implicat (professores, agents socioeducatius, practicants i investigadores) als diferents cursos i projectes, per revisar les programacions i deixar-ho tot llest per començar.

Us podem avançar, però, que aquest curs 2022-2023 farem activitats setmanals amb la Comunitat de Grans i la Comunitat de Joves les tardes de dilluns, dimarts i divendres (veure Identit.art per més informació) i engegarem de nou l’experiència amb la Comunitat de Petits, basada en els Fons de Coneixement.

També estrenem web! En aquest espai trobaràs la història de Shere Rom des dels seus inicis i també la trajectòria de Shere Rom a El Til·ler. També hem compartit els principis pedagògics que guien el nostre projecte.

Us desitjem un bon inici de curs, molta salut i.. ens veiem pel Bon Pastor!