Transferència de coneixements

  • Presentació del projecte WEL a la Nit de la Recerca en el CosmoCaixa, 29 de setembre de 2023.
  • Presentació del projecte WEL a la Fira Smart City, 7 de novembre de 2023.
  • Presentació del projecte WEL a la SAGA (Fira del gaming en català), 1-2-3 de desembre de 2023.
  • Carme Mangiron i Miguel Ángel Oliva Zamora ofereixen la xerrada “Tothom a jugar! Com fer els videojocs més inclusius i accessibles” al Saló de l’ensenyament, 13 de març de 2024.
  • Anna Matamala i Carme Mangiron participen com a convidades en una taula rodona sobre accessibilitat i traducció al II Congreso Internacional Traducción y Sostenibilidad Cultural en Salamanca, 18 d’abril de 2024.
  • Presentació del projecte WEL al 17 TIM meeting, organitzat dintre del GAAD 2024, 16 d’abril de 2024.

Presentacions i conferències

  • Matamala, Anna. (2023). “Normas, oralidad y escritura en Lectura Fácil”. I Congreso Internacional de Comunicación Clara. En línia, 9-10 de novembre de 2023.
  • Larreina Morales, María Eugenia; Oliva Zamora, Miguel Ángel. (2023). “Juguem junts: Com millorar l’accessibilitat visual i cognitiva dels videojocs”. SAGA, Fira del gaming en català. La Farga, L’Hospitalet, 2 de desembre de 2023.
  • Matamala, Anna; Oncins, Estel·la. (2024). “Towards an accessible metaverse: user requirements”. IUI 2024- IUI4Metaverse Workshop. En línia, 18 de març de 2024.
  • Oliva-Zamora, Miguel Ángel. (2024). “Does Easy-to-understand Language fit into Video Games?”. Will video games make you stupid? Dijon, 28-29 de març de 2024.
  • Oliva-Zamora, Miguel Ángel; Mangiron, Carme. (2024). “Cognitive Accessibility in Video Games: A Literature Review”. II Congreso Internacional Traducción y Sostenibilidad Cultural: Retos y nuevos escenarios. Salamanca, 17 d’abril de 2024.