La Sandra Patricia Rodriguez, Doctoranda en Ciencias Sociales y Humanas de la Pontificia Universidad Javeriana, Bogotá, Colombia, i professora de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Libre de Bogotà, Colòmbia, és investigadora invitada d’AHCISP entre el 24 d’agost de 2016 i el 24 de febrer de 2017).

El seu projecte doctoral: “Tejiendo identidad étnica en un contexto urbano: los Wounaán Nounám de Vista Hermosa, Bogotá”, està dirigit per Eduardo Antonio Restrepo i la seva tutora a la UAB és la M. Ventura.

Aquest divendres 4 de novembre ens ha impartit la xerrada “WOUNAAN NONAN EN CONTEXTO URBANO: UNA APROXIMACIÓN A SU IDENTIFICACIÓN ÉTNICA”, amb presència de membres del grup de recerca i oberta a estudiants de màster i doctorat.

Ens ha exposat el seu projecte, molt desenvolupat, vinculat amb les demandes ètniques d’aquest grup desplaçat a la ciutat de Bogotà arran del conflicte i entre tots hem pogut discutir-ne les vies obertes d’aquesta recerca d’interès antropològic i social.
ConferenciaSandraPatricia