Mètode Lombard

El Mètode Lombard

Adaptació del Design Thinking i estructurat en 4 fases orientat a la resolució d’un probema. Dissenyat per Imagine CC.


Eines per aplicar el mètode Lombard

Recull d’eines pensades per a l’aplicació pràctica del mètode Lombard. Dissenyades per Imagine CC.

Dinàmiques inclusives a l’aula

CC: Montserrat Rifà i Mireia Foradada

“Com millorar la docència per potenciar pràctiques i actituds més inclusives?

Presentació a càrrec de a càrrec de les Drs. Montserrat Rifà i Mireia Foradada, de la Facultat de Ciències de l’Educació, en el marc del curs de formació Dinàmiques inclusives a l’aula: prevenció i actuació davant l’assetjament sexual, organitzat per la Facultat de Filosofia i Lletres.

Eines d’IA aplicables a la docència

DocèncIA, sessió sobre les aplicacions de la Intel·ligència Artificial

Sessió-taller-debat sobre les possibles aplicacions de la Intel·ligència Artificial a la docència universitària orientada al professorat de la Facultat. 

Guia sobre l’ús de la versió 3.5 de Chat GPT Editada per la UNESCO (2023).

20 ways to use ChatGPT in the classroom

Infografia de Matt Miller a https://ditchthattextbook.com

Article sobre IA i avaluació de la docència Universitària

Article de Carlo Stella Serrano, Máster en Desarrollo Económico y Políticas Públicas. Universidad Autónoma de Madrid a Encuentros Multidisciplinares (2023), nº 74

Informe de la CRUE sobre la Intel·ligència Artificial generativa a la docència universitària.


Defineix el teu objectiu professional

CC Jordi Esqué (El Despertador)

Activitat de formació realitzada per Jordi Esqué i Forés, coordinador de l’Àrea d’orientació d’El Despertador.


Aprenentatge basat en projectes

CC Miguel Valero-García

Material dissenyat per Miguel Valero-García, Departament d’Arquitectura de Computadors de la Universitat Politècnica de Catalunya i Premi Vicens Vives a l’Excel·lència Docent 2019.


De la universitat al món professional: L’ocupabilitat com un tot.

CC Sevei d’Ocupabilitat UAB

Presentació dels recursos que ofereix el Servei d’Ocupabilitat de la UAB.

Presentació realitzada per Sílvia Piqueras i Susana Sánchez en el marc de la Jornada d’Ocupabilitat celebrada el 6 de novembre de 2023 a la Facultat de Filosofia i Lletres i organitzada conjuntament entre el Servei d’Ocupabilitat i la Facultat.


Pràctiques i feina a l’estranger: beques, programes i recursos

Presentació d’opcions per impulsar la trajectòria professional en l’àmbit internacional (beques, assessorament i programa d’acompanyament).

Dolors Sales (Unitat de Mobilitat Professional Internacional, Servei d’Ocupabilitat de la UAB).


Gestió emocional: Aprèn a gestionar les teves emocions en la cerca de feina

CC. Jordi Esqué (El Despertador)

Activitat de formació realitzada per Jordi Esqué i Forés, coordinador de l’Àrea d’orientació d’El Despertador.


Com fer un CV que destaqui el millor de tu?

CC: Francesc Gelida (QQjobs)

Activitat de formació realitzada per Francesc Gelida, CEO de QQjobs.


El projecte Ítaca i la implementació institucional de l’aprenentatge basat en reptes (ABR/CBL)

Document que recull la implementació de la metodologia ABR / CBL a la UAB a partir del projecte Pilot en què participà la Facultat de Filosofia i Lletres i investigadors/es del Projecte.

Autors/autores: Xavier Ariño, Myra Ronzoni, Margarita Freixas, Jordi Grau i Susagna Tubau.

ABR: què aporta a l’alumnat?

Podeu accedir a l’arxiu a mida completa aquí. (Font: Jordi Grau)