El passat 12 de juliol es va constituir la nova Junta de PAS-F després del procés electoral. En aquesta reunió del plenari van ser escollits per unanimitat la Maria José Navarro (CCOO) com a presidenta, en Vicenç Robles (CAU) com a secretari, i l’Ivan Martos i en Natxo Beneite, CCOO i CAU respectivament, com a delegats de prevenció.

Totes les votacions es van fer per unanimitat, qüestió que pensem que cal posar molt en valor. Ens plantegem la legislatura amb voluntat de treball unitari. Els reptes que tenim per davant i la nostra responsabilitat respecte al PAS-F de la UAB aixi ens ho demana.

Felicitem a totes les companyes que van ser escollides per tirar endavant alguna responsabilitat i especialment a la Maria José a la que donem les gràcies per la seva empenta i generositat en acceptar la presidència de la Junta.