Treball Campus, en col·laboració amb el Centre de Documentació Europea, organitza un curs de preparació per a concursos i oposicions de la Unió Europea.

Aquest curs està adreçat a estudiants universitaris, graduats o llicenciats de la UAB prioritàriament, que tinguin interès en conèixer les oportunitats de pràctiques i feina als organismes i les institucions europees i entrenar-se pels processos de selecció que s’hi convoquen regularment.

DURADA: 25 hores (20 presencials i 5 d’aplicació a l’aula)

CALENDARI, HORARI I LLOC: Dissabtes 2, 9, 16, 30 d’abril i 7 de maig, de 9 a 14 h. Escola de Postgrau (Campus Bellaterra, UAB)

CONTINGUT: 1) Marc general de les institucions i agències UE 2) Fase d’admissió 3) Habilitats interpersonals 4) Fase d’avaluació

IMPARTEIX: José Díaz-Lafuente (Professor de Dret i Institucions de la UE de la Universitat. Jaume I i autor del llibre Montblanc, recursos educatius sobre la UE)

PREU: Comunitat UAB: 120 € – Comunitat fora UAB: 180 €

INSCRIPCIONS I PAGAMENT: La inscripció serà del 4/3/2016 al 17/03/2016. El pagament serà els dies 29 i 30 de març.

MÉS INFORMACIÓ:  Web de Treball Campus