Seguim col·laborant amb el programa El Pregoner de Mataró Ràdio 89·3 fm, que realitza cada dimecres un magazine sobre la Unió Europea.

En el darrer programa (emès el 14 de desembre) vam participar amb dues col·laboracions. La primera va ser la crònica de la tertúlia sobre les Relacions UE-Xina de la mà d’Albert Guasch i amb intervencions del professor Zhou Minkang, el nostre expert convidat.

Després d’una explicació força extensa de la tertúlia, van entrevistar a una de les nostres estudiants en pràctiques, Susana García Cornejo, que va parlar de les relacions entre la UE i Mèxic, que és d’on ella prové. Ho podeu escoltar a partir del 4:25′:

161220-8-radio

I també compartim avui la crònica de la tertúlia “Lluitar contra la corrupció des de la societat civil“,  igualment presentada pel periodista Albert Guasch i amb intervencions de Simona Levi, activista i fundadora d’Xnet. La podeu escoltar a partir del 5’45’:

161220-6-radio