ORGANITZA: Oficina de Treball Campus UAB, dins del Programa EUROACCIÓ Mentoring.

CALENDARI: Dissabtes 11, 18, 25 de febrer i 4, 11 de març (Sessió opcional d’orientació individualitzada el divendres dia 10 de març)

DURADA: de les 9 a les 14:00, 25h en total (20 presencials i 5 d’aplicació a l’aula).

OBJECTIUS:

• Donar a conèixer els mecanismes i processos de selecció existents a la Unió Europea
    • Capacitar a les persones assistents amb les eines i els materials necessaris per una òptima preparació i integració de les competències que s’hi avaluen
  • Contribuir al creixement professional i personal dels estudiants i graduats o llicenciats de la UAB

IMPARTEIX: José Díaz Lafuente. Autor del llibre Montblanc, recursos educatius sobre la Unió Europea. Doctor Internacional en Dret per la Universitat de València.

COORDINADOR DEL PROGRAMA:  Joan Botella Corral, del Departament de Ciència Política i Dret Públic.

METODOLOGIA: El curs té un enfocament pràctic i integral amb exercicis i test específics, simulacres de proves, dinàmiques de grups, materials audiovisuals i una continuada interacció i participació dels assistents. Pots consultar els resultats de la primera edició d’aquest curs a través d’aquest enllaç.

LLENGÜES DEL CURS: Castellà i l’anglès.

CERTIFICAT: Es facilitarà un certificat d’aprofitament per a totes les persones matriculades que compleixin el 100% del programa.

PREU: 150€ per estudiants i comunitat UAB, 200€ per estudiants no UAB. El preu d’aquest curs per la comunitat UAB inclou una subvenció per part de Treball Campus.  Les persones que siguin de la Xarxa Alumni poden gaudir del preu que s’aplica a la comunitat UAB.

ADREÇAT A: Alumni, estudiants de màster o doctorat i estudiants de darrer curs de grau de la UAB, preferentment.

PLACES: El curs tindrà un mínim de 12 alumnes i un màxim de 20.

MATRÍCULA I PAGAMENT: El període serà del 12/12/2016 al 03/02/2017 a través d’aquest enllaç. El dia 6 de febrer es publicarà la llista de persones seleccionades. La matrícula i pagament – 3 – del curs s’haurà de realitzar els dies 7 i 8 de febrer. En cas de no formalitzar el pagament en aquest termini, la plaça s’adjudicarà a la següent persona de la llista d’espera.