El Centre de Documentació Europea organitza aquest acte, en col·laboració amb l’Institut d’Estudis Europeus i la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, per celebrar el Dia d’Europa 2017 a la UAB.

Ponents:

• Dr. Xavier Ferrer, president del Consell Català del Moviment Europeu.
  • Dr. Gregori Garzón, catedràtic de Dret Internacional Públic i anteriorment jurisconsult del Parlament Europeu.
  • Dra. Cristina Blasi, investigadora post-doctoral de l’Àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals.

Presenta i modera:

• Dr. Joan Botella, degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia.

Ubicació:

• Sala d’actes de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB (Edifici B, Campus Universitari 08193 Bellaterra)

Data i hora:

• 17 de maig, de 12 a 13:30 h.

Entrada lliure

El debat que us proposem és una excel·lent oportunitat per conèixer, de la mà d’acreditats experts, quins avantatges ens aporta la ciutadania europea, però també quins són els reptes encara pendents.