Presentació del llibre del Dr. Andrea Noferini, El Govern de la Generalitat de Cataluña en la Union Europea. La red de los actores, IEA Recerca, número 2, Institut d’Estudis de l’Autogovern, Barcelona 2016.

Amb l’avançament del procés d’integració europea, la qüestió regional ha entrat en el debat acadèmic i polític, i més concretament el paper dels ens territorials en el complex sistema multinivell de la UE. A partir d’aquesta idea, el llibre analitza les relacions del govern de la Generalitat amb la UE, reconstruint la xarxa formal i informal dels actors regionals que participen en els temes europeus.

INTERVINDRAN

• Hble. Sr. Raül Romeva, conseller d’Afers Exteriors, Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat de Catalunya.
  • Dr. Andrea Noferini, professor de Ciència Política (UAB i UPF).
  • Presenta l’acte la Sra. Anna Parés, degana del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya).

DATA  I LLOC

• Dijous, 1 de juny de 2017, 19:00 h.
  • Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya (Cr. Roger de Llúria, 155, entresòl 1a, Barcelona.

INSCRIPCIONS

ORGANITZEN

• Institut d’Estudis Europeus (UAB)
  • Centre de Documentació Europea (UAB).

LLIBRE EN LÍNIA

POSTDATA