Des de fa uns anys, la Unió Europea desenvolupa el programa “EU Student Careers Ambassadors. Aquest projecte cerca promocionar les carreres professionals de les institucions europees als joves universitaris d’arreu Europa mitjançant ambaixadors europeus EPSO escollits anualment. Aquest any, l’estudiant de Ciències Ambientals a la UAB Cristina Monferrer, va ser escollida com a EU Student Career Ambassador a Catalunya. Per tal d’ajudar als ambaixadors EPSO, el Consell Interuniversitari de Catalunya creà la xarxa d’ambaixadors UNICAT. En aquest sentit s’escollí a en Martí Carrillo, estudiant de Ciències Polítiques i d’Economia, com a ambaixador UNICAT a la UAB.

Aquest ambaixadors realitzaran diverses tasques entre les que es troben:

• Conferència “Treballar i realitzar pràctiques a la UE”. El Dijous 14 de Desembre a les 13:00h els ambaixadors aproparan el món laboral de la UE als estudiants de la UAB mitjançant una conferència a la Sala d’Actes de les Facultats d’Economia-Empresa i de Ciències Polítiques-Sociologia. S’explicaran breument les diverses oportunitats professionals desenvolupades a les institucions de la Unió Europea, a més del procediment necessari per accedir-hi en el futur.
  • Al gener els trobareu a un estand a la Plaça Cívica de la UAB informant-vos de les oportunitats laborals a la UE.
  • Durant el segon semestre, es realitzarà alguna taula rodona sobre temàtiques d’interès de la UE, així com conferències amb ponents que tinguin experiència treballant i/o fent pràctiques a la UE.