Data: Dimarts 28 de novembre, a les 15.00h

Lloc: Centre de Documentació Europea

Vine a conèixer com pots participar en aquest club sorgit del Màster d’Integració Europea, amb multitud d’oportunitats per als estudiants.

European Horizons és un think tank d’estudiants sobre afers europeus i transatlàntics  amb chapters arreu d’Europa i als Estats Units. El nostre és el chapter de la UAB. Amb nosaltres tindràs accés a:

• Formar part d’una xarxa d’estudiants d’arreu del món.
  • Participar a les conferències del think tank a Europa i als Estats Units.
  • Publicar al bloc europeu del think tank.
  • Publicar a la revista acadèmica Review of Transatlantic Affairs (en anglès).
  • Participar dels actes que organitzem a Barcelona.
  • Col·laborar en l’organització d’una conferència a nivell europeu.

Et sona bé? Si ets estudiant de Màster o de Grau vinculat a Ciències Polítiques, Jurídiques o Comunicació, vine aquest dimarts a una reunió per conèixer millor el projecte. Anima’t!

No pots venir? No passa res! Envia’ns un correu dient que vols participar i mantindrem el contacte: as.european.horizons@uab.cat

Albert Guasch (president)

PD: Fotografies de l’esdeveniment a facebook