Per segon any consecutiu el CDE UAB oferirà una Estada Argó sobre la UE. Aquest programa, de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UAB, ofereix a estudiants que estan cursant 1r de batxillerat la possibilitat de fer una estada al campus de la UAB i de col·laborar en les tasques que habitualment es realitzen a laboratoris, departaments, instituts o d’altres llocs.

La nostra proposta consisteix en un ventall d’activitats que presenta la UE des d’una perspectiva multidisciplinària. En concret, els alumnes assistiran a xerrades i conferències, visitaran les institucions europees a Barcelona, faran alguns mòduls d’un curs virtual sobre la UE, interactuaran amb d’altres programes d’estiu, col·laboraran en les activitats de difusió del Centre i participaran en un joc de preguntes sobre la UE.

Els alumnes interessats poden veure el vídeo resum de l’Estades Argó al CDE 2017 per fer-se una idea.

Les dates de realització van del 25 de juny al 12 de juliol en horari de matins, com a norma general. Amb una durada global de 50 hores.

La inscripció estarà oberta fins al 20 d’abril.