El passat 25 de juny va començar la 2a edició de les Estades Argó sobre la UE al Centre de Documentació Europea, que finalitzarà el proper 12 de juliol amb una trobada al Rectorat.

Enguany ens acompanyen cinc alumnes de 1r de Batxillerat que provenen d’instituts de les províncies de Barcelona i Lleida. A més, a moltes de les activitats s’han sumat tres alumnes del Programa d’Assessorament de Recerca que faran treballs sobre la UE i que tutoritza el professor Josep M. de Dios.

El programa que hem preparat consisteix en un seguit de conferències, molt interessants, que els permetrà obtenir una visió general sobre el funcionament de la UE i d’algunes de les seves polítiques. També tindran temps per fer consultes i cerques sobre el seu treball de recerca i per fer alguns mòduls del campus virtual.

Programa de conferències: