Per tercer any consecutiu seguim treballant les polítiques europees amb estudiants de secundària del programa Campus Ítaca 2018 de la Fundació Autònoma Solidària.

Són 4 dies de treball intens (27 i 28 de juny i 9 i 10 de juliol) en què 4 grups d’alumnes (12 per grup) passen tot el dia al CDE, aprenent sobre la UE, amb un programa que es divideix en 3 parts:

• 9:15-11:15: Introducció a la UE: vídeo ¡Europa, ahora!,  xerrada al voltant del significat del procés d’integració europea, joc interactiu de preguntes “What do young people know about the EU?” i  repartiment de regals.
  • 11:45-13:45: 1a part del taller “Descobrint Europa. Un passeig a través de les seves fronteres”: elaboració de dossier per equips.
  • 15:00-17:00: 2a part del taller “Descobrint Europa. Un passeig a través de les seves fronteres”: posada en comú, elecció d’equip guanyador, lliurament de premis i treball periodístic.

Formem l’equip:

• Andrea Noferini, Francesco Camonita i Conxi Muñoz.
  • Amb el suport de Federica Stella, estudiant de pràctiques Erasmus+, i dels monitors de cada grup.