A partir d’aquest curs 2018-2019, el Centre de Documentació Europea col·laborarà amb la Càtedra Jean Monnet en Polítiques Europees obtinguda per la professora Ana Mar Fernández Pasarín en la part d’activitats de divulgació.

Ja hem començat a planificar en què consistiran aquestes activitats i us podem anunciar que hi haurà tertúlies sobre temes europeus d’actualitat, simulacions i activitats adreçades a estudiants de secundària.

La primera activitat consistirà en una taller adreçat a 120 alumnes de 3r d’ESO  de l’Institut l’Estatut de Rubí, que es celebrarà el proper 19 d’octubre a la Facultat de Filosofia i Lletres.

Donem l’enhorabona a la Dra. Ana Mar Fernández Pasarín per haver guanyat aquesta càtedra i també li agraïm molt sincerament que compti amb nosaltres per posar en pràctica la part de difusió. Estem encantats amb aquesta notícia i serà un plaer treballar en aquest projecte.