Ahir, 12 de juny, ens van visitar alumnes de les dues classes de 6è de Primària de l’Escola L’Olivera (Vallirana) per participar en un taller que es va dissenyar a la seva mida i que va comptar amb el suport de la Càtedra Jean Monnet EUPOL.

10:00 h. Arribada a la UAB i esmorzar a la plaça del Bar de Lletres.

10:30 h. Xerrada sobre la UE, a càrrec de Francesco Camonita (doctorand en Ciència Política), a la Sala d’Actes Àngels Torrents del Centre d’Estudis Demogràfics.

11:30 h. Activitat de dibuix al Centre de Documentació Europea. Els alumnes van realitzar els dibuixos que van presentar al concurs “Què és Europa per mi?”, organitzat pera Representació de la Comissió Europea a Barcelona enguany per celebrar el Dia d’Europa. En aquest link podeu veure una selecció dels dibuixos realitzats.

12:30 h. Lliurament de regals europeus i comiat.

NOVES PROPOSTES

Va ser la nostra primera experiència amb alumnes de Primària i vam quedar encantats. Volem aprofitar aquest post per comunicar a la resta de centres d’aquest nivell d’estudis que estem oberts a repetir l’experiència.

Si esteu interessats, contacteu amb nosaltres:
ce.doc.europea@uab.cat – 93 581 16 81