Durant la segona quinzena de juliol el Centre acull alumnes de dos programes diferents.
Programes

D’una banda col·laborem amb la Facultat de Dret en el “Curs de Dret sobre la UE” que s’imparteix a alumnes de la Faculdades de Campinas (FACAMP) de Brasil. Aquestes alumnes, durant la seva estada al CDE, realitzen un treball sobre dret de societats i Brexit.

D’una altra banda, col·laborem amb la Facultat de Ciències de l’Educació en les activitats que han organitzat a les dues estudiants de segon de Batxillerat que gaudeixen de la beca de l’Ayuntamiento de Salamanca, que promou estades d’immersió en centres de recerca.

Activitats

Durant les estades els dos grups han treballat de forma separada. Només han coincidit el 22 de juliol en una conferència sobre el Brexit que ha impartit el periodista Àlex Casanovas.