Un altre estiu col·laborem amb Fundació Autònoma Solidària organitzant un taller sobre la UE.

El Campus Ítaca és un programa socioeducatiu que consisteix en una estada d’estudiants de secundària a la UAB, convertint el campus en un espai de convivència entre alumnat d’entorns socials diversos.

Enguany el CDE ha organitzat el taller “La UE i les seves fronteres, territori, ciutadania i polítiques públiques en els temps de la globalització” que s’organitza en quatres parts:

09:15-11:15 Presentació de la UE a través d’una xerrada, vídeos i un joc amb kahoot.
11:45-13:45 Treball per equips en el que han de preparar un vídeo sobre una de les cinc temàtiques plantejades (euro, medi ambient, lliure circulació de persones, mercat únic digital o educació i joventut).
15:00-16:00 Presentar el vídeo i explicacions addicionals sobre les temàtiques.
16:00-16:45 Jocs de taula sobre la UE

Aquesta activitat coordinada pel professor Andrea Noferini, amb el suport el Francesco Camonita i de Conxi Muñoz, s’ha posat en pràctica amb quatre grups diferents:
27 de juny
28 de juny
8 de juliol
9 de juliol

La nostra valoració i la dels participants està sent molt positiva i és per això que cada any repetim i també procurem introduir noves propostes pedagògiques.