Enguany hem dissenyat un joc de preguntes per celebrar el Dia d’Europa.

En total són 54 preguntes, tipus test, que ofereixen un repàs general del funcionament de la Unió Europea. S’ha fet pensant ens estudiants universitaris, però és una activitat que pot interessar al públic general.

Al començament del joc tindreu a la vostra disposició 30 minuts, però cada errada penalitzarà (amb segons). El resultat final serà una combinació d’encerts i de temps invertit en respondre. Si el torneu a fer, a més de repassar i aprendre’n més, podreu millorar la vostra puntuació.

Per jugar no és obligatori registrar-se, però, si ho feu, podreu entrar en el rànquing dels 10 primers.

En el cas dels estudiants de la UAB, si es registren, tindran l’oportunitat de guanyar una de les 10 bosses de souvenirs europeus que hem reservat per als 10 millors classificats. Els regals els lliurarem quan finalitzi el confinament.

La data límit per participar és el 9 de maig de 2020 (24 h.).

Anar al “Juego de Preguntas sobre la UE”