Vés al contingut
Universitat Autònoma de Barcelona
Eficàcia de la Formació Contínua

Estrategias de aprendizaje del profesorado europeo: género y etapa educativa.

  • Inici
    • Qui som?
    • Què fem?
    • On som?
  • Recerca
    • Projectes competitius
    • Contractes de recerca
    • Estades de recerca i docència
    • Tesis i tesines
  • Equip
  • Publicacions
  • Col·laboracions
    • Consultoria
    • Institucions

← Use of ICTs at work: an intergenerational analysis in Spain. → Gender and leadership in Brazilian, Singaporean and Spanish Secondary Schools: an in-depth analysis based on the 2013 TALIS.

Contacta'ns
DDD
Twitter
Video

Contacte i informació legal

Sobre el web

Universitat Autònoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l'Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2023 Universitat Autònoma de Barcelona

Vés a dalt ↑ Puja ↑