Vés al contingut
Universitat Autònoma de Barcelona
Eficàcia de la Formació Contínua

La FP dual desde la perspectiva del profesorado: elementos que condicionan su implementación en los centros

  • Inici
    • Qui som?
    • Què fem?
    • On som?
  • Recerca
    • Projectes competitius
    • Contractes de recerca
    • Estades de recerca i docència
    • Tesis i tesines
  • Equip
  • Publicacions
  • Col·laboracions
    • Consultoria
    • Institucions

← Is in-service teacher training useful? Applying the transfer of learning factors model in Mexican Schools → Competencias para la empleabilidad de los titulados en Pedagogía, Psicología y Psicopedagogía: un estudio comparativo entre empleadores y titulados

Contacta'ns
DDD
Twitter
Video

Contacte i informació legal

Sobre el web

Universitat Autònoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l'Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2023 Universitat Autònoma de Barcelona

Vés a dalt ↑ Puja ↑