Dra. Beatriz Molinuevo

Doctora per la UAB, programa en Psiquiatria (2008). Màster en Psicologia Clínica, Legal i Forense (Universidad Complutense de Madrid, 2000). Professora de la Unitat de Psicologia Mèdica de la Facultat de Medicina de la UAB des del 2002. Actualment, és professora titular en els graus de Medicina, Infermeria, Fisioteràpia i Criminologia; membre de la comissió acadèmica del programa de doctorat en Psiquiatria; secretària del Departament de Psiquiatria i Medicina Legal i secretària de la Unitat Docent de Ciències Mèdiques Bàsiques. Ha participat en més de 20 publicacions en revistes indexades. Ha dirigit dues tesis doctorals (dues en curs), dos treballs finals de màster i més de 20 treballs finals de grau (Medicina/Criminologia). Ha participat en l’adaptació/validació de diversos instruments d’avaluació psicològica (pràctiques educatives parentals, trets de psicopatia, competències comunicatives). Ha liderat activitats d’innovació docent en l’àmbit de la formació en competències comunicatives en l’alumnat de medicina i té un llibre publicat sobre la comunicació no verbal en la relació metge-pacient. La seva línia investigadora principal es centra en l’estudi de precursors cognitius, emocionals i temperamentals de problemes de conducta i trets psicopàtics en diversos tipus de població infantojuvenil (comunitària, clínica i forense).

Contacte:
beatriz.molinuevo@uab.cat
Facultat de Medicina (Unitat de Psicologia Mèdica, Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
Institut de Neurociències
Despatx m5-135