Dra. Anastasya Ivanova

Doctora per la UAB, programa a Psiquiatria (2022). Tesi doctoral “Psychopathic traits in young clinical and forensic populations: assessment, and emotional and cognitive correlates” (2017-2022). Becaria AGAUR FI-DGR al Departament de Psiquiatria i Medicina Legal (UAB; 2017-2021). Estada internacional a la Universitat de Xipre (2021). Màster en Psicologia General Sanitària (Universitat de Barcelona, ​​2015). Professora associada de la Unitat de Psicologia Mèdica de la Facultat de Medicina de la UAB des del 2023. Actualment, és professora als graus de Medicina, Infermeria, Fisioteràpia, Criminologia i Psicologia (UAB, Universitat Oberta de Catalunya, UOC). També ha estat professora associada a la Universitat de Vic (2021-2023). Actualment està dirigint 3 tesis doctorals (UAB) i diversos treballs fi de màsters oficials (UOC). Ha participat en diversos projectes relacionats amb el trastorn de conducta, conducta antinormativa, trets de psicopatia i els seus correlats.

Contacte:
anastasya.ivanova@uab.cat
Facultat de Medicina (Unitat de Psicologia Mèdica, Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal)
Institut de Neurociències
Universitat Autònoma de Barcelona