El Grup de Recerca en Comunicació Social i Institucional (CSiI) de la Universitat de Girona (UdG), dirigit pel Dr. Lluís Costa, presenta aquest dijous 23 de març el llibre “”Comunicació, educació i compromís social” que explora la interrelació entre els àmbits de la comunicació i l’educació en contextos de diversitat. El llibre es presentarà en la Fundació Valvi de Girona a les 19:30h.

El CSil forma part amb el Laprec del grup de recerca concolidat de la Generalitat de Catalunya (SGR-GRC 13888). Un dels capítols del llibre que es presenta contindrà referències al projecte de recerca recentment conclòs i dirigit per la directora del Laprec, la Dra. Teresa Velázquez, “La construcció social de l’espai euromediterràni en els mitjans de comunicació. La informació en premsa i televisió” (CSO2008-01579/SOCI).

Intervindran en l’acte Salomó Marquès, professor jubilat de la UdG, Laia Pèlach, educadora i els editors del llibre, Lluís Costa i Mònica Puntí.