#

Gabriel Lemkow

Investigador

Professor en el Grau d’Educació Infantil a la Facultat de Ciències Socials de Manresa de la UVic-UCC. Doctor en Flosofia (University of East Anglia, UK). Professor en el grau d’Educació Infantil en UVic-UCC i docent del Màster en Mediació Intermediterrània: integració econòmica i integració intercultural (Màster MIM). Màster impartit per Universitat Autònoma de Barcelona, ​​Università Ca’Foscari (Venècia) i Université Paul Valery (Montpeller). S’ha especialitzat en Teoria Estètica, Filosofia de l’art i Filosofia de l’educació. Pertany al Grup de Recerca en Experimentació i Aprenentatge (UVic-UCC) i és col·laborador del Grup Internacional d’Investigació en Cultura, Història i Estat (GIRCHE – UB)

Situació acadèmica i línies d’investigació

– Professor en UVic-UCC

– Temes de Grau: Teories i Pràctiques Contemporànies en Educació i Educació de les Arts Visuals I i II. Té diverses publicacions relacionades amb la teoria de l’educació, l’art i la gestió espacial i les pràctiques

– Actualment els seus interessos de recerca se centren en la cultura visual, l’exclusió social i cultural en l’art i l’aprenentatge a través de mètodes de pràctica

– Investigador convidat en el Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació (LAPREC), Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació (UAB)

Publicacions recents

– “Lab 0_6: espai de ciència, espai neuroeducatiu”. Guix d’infantil. “Monogràfic sobre neuroeducació”, num. 86 (en premsa). 2016

– Lemkow-Tovias, G., Brugarolas, I., Cantons Palmitjavila, J. Carballo Marquez, A. I Mampel, S. (2016). “Lab 0_6: un espai de ciència per a la primera infància”. Quaderns de Pedagogia. Monogràfic Espais de ciència “. (En premsa)

– Brugarolas, I., Carballo-Márquez, A. I Lemkow-Tovias, G. (2015). “No ho es fer”. Guix d’Infantil, 83

– “Sobre la Funció política del mestre: unes reflexions a partir de Voltaire, Dewey i Gramsci”. A: Garcia-Collado, F. & Capdevila, P. (2014). L’aventura d’Europa -filosofia i Acció. Berlin: Ed. Doble Sol, 2014

– “The Philosophy of Art: the question of Definition by Tiziana Andina” (Ressenya de llibre). Notre Dame Philosophical Reviews (ISSN: 1538-1617). University of Notre Damme (USA), 2013 En: http: //ndpr.nd.edu/news/45087-the-philosophy-of-art-the-question-of-defi …

Altres

– Ha publicat diversos capítols de llibre sobre temes de Filosofia de l’art, Filosofia de l’Educació i pràctica pedagògica

– Ha publicat en revistes científiques com Guix i Quaderns de Pedagogia

– Membre de la comissió d’avaluació del professorat del grau en Educació Infantil de la Fundació Universitària del Bages