Cada cop falta menys pel final d’aquest curs i això vol dir que a poc a poc els projectes van acabant i anem preparant els tancaments de cada activitat. Però també vol dir una altra cosa… La jornada de visita a la UAB és molt i molt a prop!

L’any passat vam aconseguir tornar a tancar el curs visitant la Universitat Autònoma de Barcelona en una jornada de moltes activitats que van permetre fer un tancament molt bonic que feia uns anys que no podíem fer i que trobàvem a faltar.

Aquest any hi tornem! El proper dimarts 30 de maig, tot l’alumnat de secundària que ha participat a Identit.art o als projectes d’Aprenentatge i Servei que hem fet durant el curs, tornaran a visitar la UAB. Ens trobarem totes per veure què hem fet durant el curs i poder visitar diverses facultats del campus. Perquè us en feu una idea us deixem un petit vídeo-resum del que va ser la jornada l’any passat.