Aquest any hem engegat un nou curs a l’institut-escola El Til·ler!

Durant el mes de setembre vam fer els primeres contactes i reunions amb el professorat (gràcies pel vostre temps!) i hem pogut acabat de lligar les propostes de projectes i activitats que ja venim coent des del juny i juliol.. per, com sempre, iniciar les activitats a l’octubre!

Què ens espera aquest curs?

A Shere Rom treballem seguint la metodologia de la recerca basada en el disseny participatiu. Tanmateix, fruit de la nostra relació històrica amb el centre, així com de la manera en la què treballem, cada final de curs ja fem les primeres reunions amb el professorat del centre i l’equip directiu per tantejar la continuïtat dels nostres projectes (aquí trobaràs informació al respecte del nostre històric). Alguns es mantenen, d’altres es van transformant i fins i tot apareixen propostes noves.

Per això, aquest any tenim novetats al respecte del curs anterior: els dilluns seguim a 3r de la ESO, amb el format d’ApS (col·laborem a ApS comunitari i ApS petits). Els dimarts (Comunitat de Joves) i divendres (Comunitat de Grans) es modifiquen lleugerement donat què son grups internivells, de manera que passem a tenir una programació bianual. Tot i així, recuperem propostes que ja hem treballat anteriorment i que, dialogades amb el centre, semblen començar a agafar solidesa.

Tanmateix, reemprenem el programa de fons de coneixement a la Comunitat de Petits, amb la voluntat de superar les dificultats que varem tenir durant el curs passat.

Fa tot just un any que us anunciàvem l’estrena de la nostra pàgina web. Farem tot el possible per mantenir actualitzada la informació, així com anar oferint publicacions amb les actualitzacions del projecte.

Seguim!