El passat 27 de novembre es va realitzar una projecció a la Biblioteca Bon Pastor de tota la feina duta a terme durant l’any anterior per part de l’alumnat de 3r d’ESO en el curs d’ApSBiblioteca.

Durant el curs passat, els alumnes van poder conèixer i connectar més amb el seu barri. A continuació volem remarcar i donar les gràcies a tots aquells que van participar i van fer possible aquest projecte:

Moltes gràcies a l’Isaac Heredia (promotor escolar a l’institut-escola i membre de l’entitat Rromane Siklovne), a la Loli (veïna del barri i monitora de menjador), al Joaquin Vázquez de Sá (veí i ex-estudiant de l’institut-escola El Til·ler), a la Consentida Jiménez Lucas (veïna del barri), a la Cristina Vázquez de Sá i al Rafa Fajardo (veïns i treballadors d’un projecte comunitari del barri) per tot el coneixement compartit durant les entrevistes. Agraïr també a l’Avelardo per la ruta a peu pel barri que va fer amb els joves, ja que van poder conèixer els canvis arquitectònics que hi ha hagut al barri durant el pas dels anys i prendre consciència de l’esforç necessari per a què aquestes transformacions tinguessin lloc.

En el següent enllaç es pot trobar un mapa del barri amb les entrevistes que es van realitzar als diversos veïns i treballadors. Us recomanem molt donar-hi un cop d’ull!

A més a més, també es disposava d’un mapa en format físic per a veure on s’havia realitzat cada entrevista, el que va fer que l’acte fos encara més dinàmic i interactiu. Us adjuntem també el vídeo-resum de la magnífica jornada.