La Coeducació a Catalunya. Bones pràctiques i reptes. ONG Intered i la Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere (PUCVG) (2020-2021). Responsable: Xènia Gavaldà. http://nova.edualter.org/ca/recursos/la-coeducacio-a-catalunya-practiques-de-referencia-i-reptes,

Proposta de revisió i actualització de l’Estudi sobre població gitana, formació i mercat laboral a Barcelona. Barcelona Activa SPM, S.A (2021). Responsables: Angelina Sánchez i Àbel Balint Beremenyi.

Realització d’informes personalitzats en set centres educatius de la ciutat en relació a fills de famílies immigrades. Ajuntament del Prat de Llobregat. Departament de Ciutadania (2019-2020). Responsable: Jordi Pàmies.

Reconeixement de trajectòries escolars i socials dels fills i filles de famílies immigrades al Prat. Ajuntament del Prat de Llobregat. Departament de Ciutadania (2018-2019). Responsable: Jordi Pàmies.

Estudi prospectiu participatiu sobre les polítiques públiques per afavorir la construcció d’una identitat col·lectiva pluricultural. Escola d’Administració Pública de Catalunya (2019). Responsable: Jordi Pàmies.

Realitat de la població gitana de nacionalitat espanyola resident a Barcelona. Barcelona Activa SPM, S.A (2017-2018). Responsables: Jordi Pàmies i Àbel Balint Beremenyi.