Ingrid Agud Morell

Dra. en Educació i Societat. Professora agregada Serra Húnter del Departament Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en les desigualtats educatives particularment a les interseccions del gènere, la sexualitat, l’edat i l’origen, des de les pedagogies feministes, els estudis de gènere i la teoria queer.

Alejandro Caravaca Hernández

Doctorand al Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social. La seva recerca s’ubica en la intersecció entre la política educativa, l’educació comparada i internacional i els estudis de gènere.

Marta Bertran Tarrés

Dra. en Antropología Social i Cultural. Professora agregada al Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en recerca etnogràfica sobre infàncies, famílies migrades i educació en contextos de diversitat i desigualtat. 

Alice Binazzi

Investigadora visitant de la Universidad Pablo de Olavide (Sevilla, Espanya)

Dra. en Ciencias Sociales. Antropòloga cultural i social, experta de la Comisió UE (Programa CERV-Daphne) i especialista en temes d’igualtat, gènere i de la implementació dels drets humans de la infància i l’adolescència, amb un enfoc interseccional, per al desenvolupament sosotenible. Actualment és investigadora internacional en el marc del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia de España, NextGenerationEu.

Constanza Chamorro Marabolí

Dra. en Estudis de Gènere: Cultura, Societats i Polítiques. S’ha especialitzat en metodologies d’investigació feminista i estudis de gènere. Els seus eixos d’investigació s’ubiquen en la intersecció de les pedagogies crítiques, la construcció de la identitat docent i la investigació basada en les arts.

Héctor Javier Chísica Hernández

Investigador visitant de la Universidad de los Andes (Bogotà, Colombia)

Doctorand al Graduat Doctoral de Docència a la Facultat d’Educació de la Universidad de los Andes. Llicenciat en Filosofia i en Teologia. Màster en Educació; Màster en Gestió i Direcció d’Institucions Educatives; Màster en Filosofía, especialització en gerència educativa.

Joanna Empain

Dra. en Ciències de l’Educació i professora lectora al departament de didàctica de l’expressió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciència de l’Educació. La seva experiència com a videoartista l’ha fet especialitzar-se en metodologies de recerca visuals i basades en les arts, que aplica a l’estudi de l’espai-cos, l’aprenentatge i la diversitat des de perspectives crítiques, feministes i de la cultura visual.

Mireia Foradada Villar

Dra. en Educació, Societat i Qualitat de Vida. Investigadora Postdoctoral Juan de la Cierva del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social. La seva recerca se centra en les noies joves i LGBTQ tuteladxs pel sistema de protecció i el seu capital de gènere. Desenvolupa la seva recerca en infàncies, joventut i pedagogies feministes des de la interseccionalitat, les espistemologies feministes i des d’una perspectiva de l’ètica de la cura.

Mara Gabrielli

Dra. en Educació. Experiència en la formació,  disseny i desenvolupament de projectes d’intervenció social i de sensibilització antiracista. La seva recerca se centra en els àmbits de l’asil, i la joventut des d’un anàlisi de les deficiències estructurals i de les desigualtats socials que generen formes múltiples de vulnerabilitat interseccional.

Anna Majó Rossell

Dra. en Arts Visuals i Educació, i dissenyadora. Professora a EINA, Centre Universitari de Disseny i Art (UAB). Tot activant les recerques des de la idea de Design Otherwise, se centra en investigar la capacitat de transformació social del Disseny, sobretot aplicada a aspectes identitaris i amb aliança amb altres àmbits com la pedagogia, l’antropologia, la filosofia, l’art o la política.

Fatiha El Mouali

Doctora en Educació. És tècnica d’acollida, professora col·laboradora a la UOC i al postgrau de Polítiques d’igualtat de gènere a la funció pública (iiEDG). S’ha especialitzat en la recerca amb mares marroquines i acompanyament escolar i és membre de la unitat contra el feixisme i el racisme.

Sara López Ruíz

Dra. en Educació. Tècnica de recerca al Departament de Pedagogia de la Universitat de Lleida (UdL). S’ha especialitzat en l’estudi de les desigualtats i els contextos de vulnerabilitat social en la joventut i el seu impacte en les dinàmiques educatives, emmarcant-se en els estudis de la cultura visual i en l’ús de metodologies visuals i participatives en la recerca. 

Berta Llos Casadella

Doctoranda al Departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat de Ciències de l’Educació. La seva recerca gira al voltant de la política educativa, els estudis de gènere i les desigualtats educatives, concretament en la producció i reproducció d’identitats, experiències i oportunitats.

Jordi Pàmies Rovira

Dr. en Antroplogia Social i Cultural. Professor agregat del Departament Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació. És especialista en migracions, minories i educació i en l’anàlisi de les desigualtats i les trajectòries educatives i d’integració social dels i les joves.

Laura Pérez Céspedes

Doctoranda al Departament de Didàctica de la Expresió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciències de l’Educació. La seva tesi es centra en les pedagogies populars i les infàncies a Colòmbia.

Maribel Ponferrada

Dra. en Antropologia Social i Cultural. Tècnica en matèria d’igualtat a l’Observatori per a la Igualtat de la UAB. S’ha especialitzat en la introducció de la dimensió i la perspectiva de gènere en la recerca en disciplines socials i STEM, i es avaluadora en aquest tema a l’AEI i l’ANEP. També es especialista en recerca, gènere i migracions en contextos educatius.

Montserrat Rifà-Valls

Dra. en Filosofia i Ciències de l’educació. Professora agregada Serra Húnter al Departament de Didàctica de la Expresió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en estudis del currículum, subjectivitat i diferència a l’educació de les arts i en l’ús metodologies visuals de recerca.

Angelina Sánchez-Martí

Dra. en Educació i Societat. Professora Lectora Serra Húnter de l’Àrea de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació del Departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en metodologies de recerca i producció del coneixement, i, entre elles, les metodologies “altres”, a partir de les quals analitza les desigualtats i experiències de vulnerabilitat dels subjectes de l’educació.