SUBJETIVIDADES PARA LA PAZ – HÉCTOR JAVIER CHÍSICA (15/12/2023)

Héctor Javier Chísica, investigador de la Universidad de los Andes d’estada a la UAB, va compartir divendres la seva recerca sobre la subjectivitat en les experiències d’Educació per la Pau a Colòmbia. Imprescindible per comprendre com els conflictes ens travessen i com els resistim.

CONVOCATÒRIA DE PLAÇA de Project Manager (Tècnic/a de Suport a la Recerca, PAS). Projecte KREPORTERS.

Obert el període de sol·licitud del 15 al 29 de desembre. Podeu trobar tota la informació sobre la convocatòria i la sol·licitud a la seu electrònica i a Euraxess.

Es convoca una plaça de Tècnic/a de Suport a la Recerca per a cobrir la figura de Project Manager del projecte KREPORTERS, Reassembling politics across children’s cultures to scale intersectional pedagogies. Aquest projecte Horizon Europe del grup de recerca atlas, interseccions crítiques en educació, promou l’Intercanvi de Personal (Staff Exchange) en el marc del programa MSCA.

KREPORTERS és un projecte interdisciplinari, internacional i intersectorial, que explora la política i les cultures infantils en les societats actuals amb la finalitat de contribuir al benestar dels infants mitjançant el disseny d’eines pedagògiques interseccionals per a professionals. El consorci està format per 17 institucions de 12 països diferents.

La incorporació del Project Manager es farà al Departament de Didàctica de l’Expressió Musical, Plàstica i Corporal de la UAB. Trobareu tota la informació sobre el concurs als enllaços a la convocatòria i la presentació de persones candidates s’ha d’efectuar a través de https://seleccio.uab.cat/

NOVA PUBLICACIÓ – MARA GABRIELLI I JORDI PÀMIES (06/12/2023)

Les investigadores Mara Gabrielli i Jordi Pàmies han publicat un capítol titulat “Young refugees and asylum-seekers in Catalonia: An analysis of the implementation of policies and programmes for their social inclusion” al llibre de Routledge “The Integration of Refugees in the Education and Labour Markets: Between Inclusions and Exclusion Practices”.

Enllaç al llibre: https://shorturl.at/cfKTV

DRETS HUMANS I ANTROPOLOGIA DE LA IMPLEMENTACIÓ (20/11/2023)

Alice Binazzi, investigadora resident al grup atlas, exposa la seva recerca que està desenvolupant dins el Plan de Recuperación Transformación y Resiliencia de España, plan de recualificación del sistema universitario español, Proyecto M.Salas.

FIRA D’INNOVACIÓ (17/10/2023)

Hem participat a la Fira d’Innovació celebrada a l’Hotel de la Vila Universitària en el marc de la Setmana d’Innovació de la UAB.

MIRADES (22/09/2023)

A la primera sessió de treball del curs 2023-2024 hem reflexionat al voltant de les diferents mirades que hi ha al grup de recerca atlas tot revisant els nostres temes, camps de coneixement, perspectives i referències. La sessió ha estat dinamitzada per l’Anna Majó que ens ha convidat a compartir aquestes mirades a partir del visionat d’un capítol de la sèrie Doctor en Alaska.

ASSEMBLEA ANUAL (14 i 15/07/2023)

El passat mes de juliol, el grup de recerca atlas va celebrar la jornada de treball i assemblea anual a la Fundació la Plana, per fer valoració del nostre primer any de vida. També vam acordar el calendari de treball i vam debatre sobre els reptes del grup pel proper curs. Si us voleu afegir a les sessions temàtiques (mensuals) ens podeu escriure a info@atlas.uab.cat.