![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/03/ingrid-1.jpg)
Dra. en Educació i Societat. Professora agregada Serra Húnter del Departament Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en les desigualtats educatives particularment a les interseccions del gènere, la sexualitat, l’edat i l’origen, des de les pedagogies feministes, els estudis de gènere i la teoria queer.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/03/alejandro.jpg)
Doctorand al Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social. La seva recerca s’ubica en la intersecció entre la política educativa, l’educació comparada i internacional i els estudis de gènere.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/marta.jpg)
Dra. en Antropología Social i Cultural. Professora agregada al Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en recerca etnogràfica sobre infàncies, famílies migrades i educació en contextos de diversitat i desigualtat.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/10/alice2-886x1024.jpg)
Investigadora visitant de la Universidad Pablo de Olavide (Sevilla, Espanya)
Dra. en Ciencias Sociales. Antropòloga cultural i social, experta de la Comisió UE (Programa CERV-Daphne) i especialista en temes d’igualtat, gènere i de la implementació dels drets humans de la infància i l’adolescència, amb un enfoc interseccional, per al desenvolupament sosotenible. Actualment és investigadora internacional en el marc del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia de España, NextGenerationEu.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/constanza.jpg)
Dra. en Estudis de Gènere: Cultura, Societats i Polítiques. S’ha especialitzat en metodologies d’investigació feminista i estudis de gènere. Els seus eixos d’investigació s’ubiquen en la intersecció de les pedagogies crítiques, la construcció de la identitat docent i la investigació basada en les arts.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/10/Hector_Javier-Chisica-2-904x1024.jpg)
Héctor Javier Chísica Hernández
Investigador visitant de la Universidad de los Andes (Bogotà, Colombia)
Doctorand al Graduat Doctoral de Docència a la Facultat d’Educació de la Universidad de los Andes. Llicenciat en Filosofia i en Teologia. Màster en Educació; Màster en Gestió i Direcció d’Institucions Educatives; Màster en Filosofía, especialització en gerència educativa.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/Jo2023_02-1-866x1024.jpg)
Dra. en Ciències de l’Educació i professora lectora al departament de didàctica de l’expressió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciència de l’Educació. La seva experiència com a videoartista l’ha fet especialitzar-se en metodologies de recerca visuals i basades en les arts, que aplica a l’estudi de l’espai-cos, l’aprenentatge i la diversitat des de perspectives crítiques, feministes i de la cultura visual.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/Mireia-Foradada-Villar-2-731x1024.jpg)
Dra. en Educació, Societat i Qualitat de Vida. Investigadora Postdoctoral Juan de la Cierva del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social. La seva recerca se centra en les noies joves i LGBTQ tuteladxs pel sistema de protecció i el seu capital de gènere. Desenvolupa la seva recerca en infàncies, joventut i pedagogies feministes des de la interseccionalitat, les espistemologies feministes i des d’una perspectiva de l’ètica de la cura.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/mara-2.jpg)
Dra. en Educació. Experiència en la formació, disseny i desenvolupament de projectes d’intervenció social i de sensibilització antiracista. La seva recerca se centra en els àmbits de l’asil, i la joventut des d’un anàlisi de les deficiències estructurals i de les desigualtats socials que generen formes múltiples de vulnerabilitat interseccional.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/anna_majo-3-768x1024.jpg)
Dra. en Arts Visuals i Educació, i dissenyadora. Professora a EINA, Centre Universitari de Disseny i Art (UAB). Tot activant les recerques des de la idea de Design Otherwise, se centra en investigar la capacitat de transformació social del Disseny, sobretot aplicada a aspectes identitaris i amb aliança amb altres àmbits com la pedagogia, l’antropologia, la filosofia, l’art o la política.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/fatiha-el-mouali-2.jpg)
Doctora en Educació. És tècnica d’acollida, professora col·laboradora a la UOC i al postgrau de Polítiques d’igualtat de gènere a la funció pública (iiEDG). S’ha especialitzat en la recerca amb mares marroquines i acompanyament escolar i és membre de la unitat contra el feixisme i el racisme.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/sara-1.jpeg)
Dra. en Educació. Tècnica de recerca al Departament de Pedagogia de la Universitat de Lleida (UdL). S’ha especialitzat en l’estudi de les desigualtats i els contextos de vulnerabilitat social en la joventut i el seu impacte en les dinàmiques educatives, emmarcant-se en els estudis de la cultura visual i en l’ús de metodologies visuals i participatives en la recerca.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/berta_llos-3-863x1024.jpg)
Doctoranda al Departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat de Ciències de l’Educació. La seva recerca gira al voltant de la política educativa, els estudis de gènere i les desigualtats educatives, concretament en la producció i reproducció d’identitats, experiències i oportunitats.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/jordi-3.png)
Dr. en Antroplogia Social i Cultural. Professor agregat del Departament Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la Facultat de Ciències de l’Educació. És especialista en migracions, minories i educació i en l’anàlisi de les desigualtats i les trajectòries educatives i d’integració social dels i les joves.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/laura-2.jpg)
Doctoranda al Departament de Didàctica de la Expresió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciències de l’Educació. La seva tesi es centra en les pedagogies populars i les infàncies a Colòmbia.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/Foto_Maribel-1-1024x683.jpg)
Dra. en Antropologia Social i Cultural. Tècnica en matèria d’igualtat a l’Observatori per a la Igualtat de la UAB. S’ha especialitzat en la introducció de la dimensió i la perspectiva de gènere en la recerca en disciplines socials i STEM, i es avaluadora en aquest tema a l’AEI i l’ANEP. També es especialista en recerca, gènere i migracions en contextos educatius.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/montse-1.jpeg)
Dra. en Filosofia i Ciències de l’educació. Professora agregada Serra Húnter al Departament de Didàctica de la Expresió Musical, Plàstica i Corporal de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en estudis del currículum, subjectivitat i diferència a l’educació de les arts i en l’ús metodologies visuals de recerca.
![](https://webs.uab.cat/atlas/wp-content/uploads/sites/248/2023/05/angelina-1.jpg)
Dra. en Educació i Societat. Professora Lectora Serra Húnter de l’Àrea de Mètodes d’Investigació i Diagnòstic en Educació del Departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat de Ciències de l’Educació. S’ha especialitzat en metodologies de recerca i producció del coneixement, i, entre elles, les metodologies “altres”, a partir de les quals analitza les desigualtats i experiències de vulnerabilitat dels subjectes de l’educació.