Projectes finalitzats
TRANS-EMIGRA. Migracions i espais transnacionals d’educació: construcció de la identitat de les nenes i parentalitat en les famílies marroquines, paquistaneses i senegambianes a España. Proyecto Retos, ref. EDU2016-78958 (2016-2020). IPs. Montserrat Rifà i Marta Bertran (UAB).
STORY_S. Springboard to Roma youth success. Union’s Rights, Equality and Citizenship Programme (2014‐2020), ref. JUST/REC-777257-STORY_S. IPs Cristiana Ottaviano (Università degli studi di Bergamo), Jordi Pàmies Rovira (UAB)
WAVE-IT: Working to Academic Valuable Excellence for International teachers. Erasmus+ programme KA203. Strategic Partnerships for higher education, ref. 2019-1-CZ01-KA203-061386 (2019-2022). IPs. Alena Jůvová (UPOL), Jordi Pàmies Rovira (UAB).
Beyond Apparent Stereotypes (BAS). Erasmus+ Key Action 2. Strategic Partnership in Higher Education. Unió Europea, ref. 2018-1-BE01-KA201-038551 (2018-2021). IPs. Anya Diekmann (Université Libre de Bruxelles), Jordi Pàmies Rovira (UAB).
Projectes amb participació de membres d’atlas
Emotional Films y estudio de aplicaciones en pedagogía, psicología y otros campos. Gobierno de Navarra, Ayudas a Proyectos de I+D Estratégicos 2020. Ref. 0011-1411-2020-000093 (2020-2023).
Diálogo intercultural e interreligioso para fomentar la cultura de paz en jóvenes y menores. Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidad. Proyectos de I+D Retos de Investigación, Ref. RTI 2018-095259-B-I0 (2019-2021).
Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les. Programa RecerCaixa de la Fundació “La Caixa”. Ref. 2017 ACUP03 (2018-2020).
SIRIUS 2.0 Policy Network on Migrant Education. Directorate General for Education and Culture (DG EAC) European Union, Ref. EAC-2018-0519 (2018-2019).
Smart citizens for participatory cities (Ciudadanos inteligentes para ciudades participativas – CITADEL). Proyectos de Investigación Interuniversitaria de la Unión Iberoamericana de Universidades. UIU Santander (2017-2018).