Coincidint amb l’activació del curs 2024/2025 s’ha habilitat l’opció Repartiment Alumnes. Mitjançant aquest opció es podrà assignar a cada estudiant el seu grup de pràctiques.

Els grups de pràctiques repartits a Campus Docent (CDS) es podran importar des de Campus Virtual (CV). A més si els estudiants tenen assignats els seus grups de pràctiques podran disposar, mitjançant la consulta d’horaris de SIGM@, del seu horari personalitzat.

També es podrà consultar la llista de classe del grup de pràctiques, del grup no matriculable, i el grup de pràctiques es tindrà en compte a les enquestes dels estudiants (apliquen els criteris de selecció de grups de la definició de l’enquesta).

Finalment es podrà qualificar els estudiants als grups de pràctiques i les qualificacions s’heretaran a la plantilla de qualificació del grup matriculable on es gestionen la qualificació de les actes d’avaluació.