Amb aquest procediment podeu signar electrònicament les actes d’avaluació que ja estan tancades, actes que s’han tancat des de la gestió acadèmica, ja siguin primeres versions o modificacions d’aquestes.

Podeu veure un exemple del procediment en un breu vídeo a l’enllaç https://polimedia.uab.cat/video/la-signatura-d-actes-d-avaluacio-pendents

En accedir al campus docent Sigm@, a la pantalla de selecció de grups es mostra un avís indicant que hi han actes pendents de signatura.

En fer clic al botó es mostra la relació d’actes pendents de signar.

Mitjançant el botó podem visualitzar cada una de les actes d’avaluació abans de signar-les.

Cal seleccionar les actes d’avaluació que es volen signar, marcant-les amb el control , i fer clic en el botó Signar les actes seleccionades.

Per poder procedir cal introduir la contrasenya d’accés a les actes i fer clic en Acceptar.

A continuació es mostra la relació d’actes que se signaran per poder fer el seguiment de l’estat del procés de signatura.

El document de cada acta d’avaluació es signa electrònicament amb un certificat digital d’organisme de la Universitat Autònoma de Barcelona, l’acta signada es diposita en un espai d’emmagatzematge habilitat per a la seva conservació i tant el professor com la gestió acadèmica responsable d’aquesta reben una còpia del document per correu electrònic.