El campus docent gestiona de manera unificada, com si es tractés d’un únic grup, el conjunt d’alumnes que, tot i haver matriculat grups diferents, reben la docència de forma conjunta. Cal destacar:

• Per aquests grups es disposa de la relació unificada dels seus estudiants.
  • Un cop seleccionat el grup, trobareu la relació de grups que constitueixen la docència compartida a la informació que apareix a la capçalera de la pàgina.
  • A la llista de classe hi trobareu una columna, anomenada Grup de matrícula, on s’indica el codi del grup que ha matriculat cada alumne.
  • La gestió de les actes d’avaluació és fa exactament de la mateixa manera que pels grups individuals, amb la diferència que en cada acció, en el traspàs de qualificacions i en el tancament i signatura de l’acta, l’aplicació gestiona automàticament el conjunt d’actes vinculades al grup de docència.